Euregio Jeugdorkest goes China

Welkom op de reisblog van het Euregio Jeugdorkest

Het is december! De maand waarin wij eindelijk zullen vertrekken naar de andere kant van de wereldbol om een reeks mooie concerten te geven. Van 28 december t/m 6 januari zijn wij via deze website dagelijks te volgen door middel van verhalen enfoto's, en via de kaart kun je precies waar het EJO zich bevindt en waar we zijn geweest!

Fijne feestdagen alvast!

Euregio Jeugdorkest

Ps:Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechterkolom.

Frans en Lea Vermeeren

Wat een geweldig initiatief! En dank dat jullie onderweg naar het vliegveld te Frankfurt onze jarige Marjolein in Sevenum komen ophalen! fantastisch!
Heel veel succes in China en wij verheugen ons op de komst van het EJO naar Sevenum op 21 april 2012!
hartelijke groet Fam. Vermeeren Sevenum

Frans en Mimi van Abeelen.

Echt super fijn dat het thuisfront op deze manier het EJO kan volgen. Het blijft spannend maar maakt het op deze manier een stuk acceptabeler. Wij wensen iedereen alvast hele fijne dagen in China toe en succes met de laatste organisatorische afhandelingen.

Maike Rietema

Een hele fijne, onvergetelijke en goede reis allemaal en leuk dat ik zo mee kan reizen!

Hartelijke groet van de moeder van Casper!

Conny de Vos

Fantastisch dat jullie ons als ouders op deze manier mee laten reizen. Veel muzikaal plezier in China.

Groet Conny, moeder van Junior.

Oma Grady en opa Nico

Een reis om jaloers op te worden. Geniet er van! Ook fantastisch dat wij jullie kunnen volgen. Toi, toi, toi.

Oma en Opa Knape van Bregje

Wij zijn ontzettend blij met alle informatie die wij op deze manier ontvangen. Heel veel succes en geniet ervan !!!!
Wij blijven jullie elke dag volgen .....

Zus van Charlotte

Safety first! Veel plezier en succes allemaal!

maxime pigmans

super dat we kunnen volgen naar china.
we wensen je heel veel plezier lekker genieten
en allemaal gezond weer terug
oma en opa belgie

Dirk en Karina

Hey Helena, wij wensen je een leuke, veilige vlucht! Geniet van deze super ervaring en heel veel succes tijdens het muzikaal avontuur.
Hou ons op de hoogte hé,

Dirk en Karina xxx xxx

tante Ine, tante van Bregje

lieve Bregje, ik wens jullie een hele goede reis.
Ikblijf jullie volgen,
Veel liefs van tante Ine.

Tante Mieke

Ha Iedje en Jorien, begint het al een beetje te kriebelen,
veel plezier en succes daar, en niet te veel witte lijst eten. Doeiiiiiiiiiiii TM

Ans Oerlemans

Zo..het is zover. Vandaag vertrekken we met 80 muzikanten en hun begeleiders voor een 10 daagse toernee naar Sjanghai en omgeving. Het zal voor iedereen een onvergetelijke ervaring worden. Voor alle thuisblijvers een hele fijne jaarwisseling en een gezond en muzikaal 2012 toegewenst. Geniet van, en reis mee met onze reisblog.

Ellen

Dag Jef en Nicole,

ik hoop dat jullie veel plezier maken. ik volg jullie langs deze weg. ik kijk uit naar jullie thuiskomst.

groeten, Ellen

Machteld

Ze zijn alvast goed vertrokken in Goirle! Houdoe allemaal! En kusje voor Lieselotte (altviool)

Chris

Toen ik 16 was gingen mijn ouders naar China, en moest ik thuisblijven. Nu is mijn zoon 16 en gaat hij naar China, en moet ik wéér thuisblijven....
Toch ben ik blij voor hem en voor iedereen die mee vertrokken is. Maak er een prachtige reis van, en zorg dat je Chinezen jullie nooit meer vergeten !

Benny en Ria Casteleyn-Hermans

Wij wensen alle muzikanten, dirigent, solist en alle begeleiders een zeer toffe reis toe, ginder veel plezier (misschien op z'n Chinees?) en vooral schitterende concerten met telkens alle Chinezen met de mond open van verbazing en bewondering.
Beste wensen voor 2012!!
En daarna behouden terugreis.

anke van de schans

Francien en Rinus, we lezen met jullie mee. Een hele goede reis voor allen!

Marielle

Lieve allemaal, heel veel plezier daar in China! Geniet van deze waanzinnige ervaring. Ik zal wel blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn. En Kirsti, doe je best meid! :-)

michel huigen

Een goede reis en veel muziek plezier aldaar.

Lieven en Mieke

Geniet van deze unieke kans en ervaring.
We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Frans Vermeeren

De vlucht van onze muzikanten is te volgen op;

Alfred Apperloo

Wij wensen jullie een fantastische reis, heel veel plezier en veel succes met de optredens.

Alfred Apperloo

@Frans Vermeeren. Bedankt, ik was net op zoek naar een flight tracker voor CA936

Alfred Apperloo

de tracker van flightstats geeft bij mij geen positie, deze wel: http://nl.flightaware.com/live/flight/CCA936

Peer, Katia, Merel & Sokske

Fijn om jullie vlucht via de link op de deze blog te kunnen volgen. Nog een behouden vlucht en vergeet ginder vooral niet te genieten van alles. Merlijn, je hebt vele groetjes van iedereen. Niet alleen van ons, maar ook van Oma en Opa, Bompa en de familie Viaene die onze blues goed hebben opgevangen met een heerlijk dinertje.

Familie van Beppie Trombie

Alle reisgenoten van het Euregio wensen wij veel plezier, een leerzame tijd en hopen dat jullie veel ervaring op doen!!!!!!!!!!!!

Familie Schalken, Hedikhuizen

Emmeke

OHMIJMGOD

Daar gaan ze dan..
Op naar China :D Hoe cool is dat, super veel plezier allemaal!

Gr. Emmeke

Ps
Beppie is the best :)

Emmeke

Trouwens Bep, ik ga van je winnen met wordfeud want je gaat nou 72 uur niks leggen xD

Marielle

Ze zijn veilig geland :-).

Carla

Geniet van deze bijzondere reis!
Wij zijn trots op jullie en blij dat jullie daar iets moois neer zetten.
Knuffel voor Merel.

Frans van Erve

José en ik wensen jullie ook een onvergetelijke, muzikale, speciale, fantastische maar vooral ook plezierige, leuke, ontspannen en veilige reis toe. Luuk, geniet ervan jongen. Ik lees dat jullie veilig geland zijn, mooi zo. Dan ga ik nu zelf mijn latte macchiato maken.

Nanke Naber

Dag allemaal,
Fijn dat jullie al veilig geland zijn. Ik wens jullie allemaal een geweldig mooie, muzikale en vooral ook leuke tijd in China. Geniet ervan! Alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, wat een bijzondere manier om dat te beginnen...
Nanke

Maddy,moeke van Sander en Willem-Jan

Blij te horen dat jullie veilig aangekomen zijn! En nu maar volop genieten! En aan mijn boys zou ik zeggen: LAAT HET DAAR MAAR KNALLEN!

Marieke

Heel fijn dat jullie goed geland zijn. En nou bijkomen van de jetlag... Hele goede reis allemaal, veel succes en plezier, speel de sterren maar van de hemel! En super dat we jullie zo kunnen volgen.
Marieke, tante van Margot en Petra

opa en oma Ramaekers

hoi Cas, ogen en oren goed open houden en veel foto's maken en vooral veel muziek en plezier,groetjes !

ome Jan en tante Jaantje uit Bergen op Zoom

Hoi Cas,
Wat een fantastische kans om je muzikale kennis te mogen showen in China ! Heel veel succes met julllie jeugdorkest ! Jullie maken er beslist iets onvertegelijks van. Veel plezier en groetjes !

Marieke, Sef, Jos en Inez

Hallo Floyd,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wij proosten hier een glaasje en eten een loempia op jouw gezondheid.
Heel veel plezier samen met je reis- en muziekgenoten.
Geniet van elke seconde.
xxx

Oma en opa maxime pigmans

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
Het lijkt me super om zoiets mee te maken.
Geniet er van Maxime.
Een dikke vette pluim aan al die mensen
die deze reis hebben mogelijk gemaakt.
Je moet het maar doen!!!!
Groeten xxxx

Oma en Pépé uit Grimbergen

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen,we kijken er naar uit
om jullie verhalen te horen.
Tinne en Jeroen en gans het gezelschap we wensen jullie een gelukkig nieuw jaar toe!
Veel plezier zo ver van hier!
Oma en Pepe

Freek Janssen

Er staat een leuk artikel in het Brabants Dagblad vandaag over jullie mooie avontuur.

Heel veel plezier nog,

Freek

Ann, mama van Eva A uit A

Jullie schuiven al dichter op naar het jaareinde dan wij:-) Op Texel regent het meer dan een wandelaar lief is maar daar profiteren de verfpotten van. We zijn met zijn allen heel benieuwd naar jullie eerste concert en het enthousiasme van de Chinezen. Hopelijk was de jetlag snel voorbij en hebben jullie zoals gewoonlijk de pannen van het dak gespeeld. Heel veel kussen ***

johny en carine , sofie en marjan

een heel mooi muzikaal 2012 gewenst!
in het bijzonder aan marjoke: dikke zoen en fijn dat we zo kunnen meegenieten !

Frans

nog 4 uur en 20 minuten en dan zijn ze geland!
volg de vlucht op;

Volg de VLUCHT

Om hoe laat in Goirle?

Om hoe laat worden ze terug in Goirle verwacht?

Lea Vermeeren

volgens programmaboekje worden ze vannacht om 01.00 uur in Goirle verwacht.