Euregio Jeugdorkest goes China

Dag 8, 9 en 10 Excursies, veel reizen en heel veel lachen.

(Geschreven door René Oerlemans)

Beste lezers: Inmiddels zijn we weer thuis en kunnen terug kijken op een geweldige reis. Het is veel meer dan zo maar een concertreis geworden. Met fantastische groep jonge getalenteerde mensen die er samen iets heel bijzonders van hebben gemaakt. Een herinnering voor het leven !

We willen u allen bedanken voor de leuke reacties, adviezen en tips. Geweldig !!

Blijft u ons volgen? www.euregiojeugdorkest.com

Frans en Lea Vermeeren

Wij willen bestuur en reisleiding van het EJO een GROOT compliment maken voor de geweldige organisatie van de Chinareis! Het is een grote verantwoordelijkheid om met zoveel jonge muzikanten (andermans kinderen!) een reis naar China te maken. Maar alles was werkelijk perfect georganiseerd en we hebben geen wanklank gehoord. De jeugd heeft er waanzinnig van genoten, en wij, via de reisverslagen en foto’s, ook. Heel hartelijk bedankt!
Frans en Lea Vermeeren, Sevenum

Ivo en Chris Bevers

Ook van ons een DIKKE PLUIM en een welgemeende DANKJEWEL aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen om deze reis mogelijk te maken !! Jullie hebben onze kinderen laten genieten van een fantastische reis , waar nog heel lang over nagepraat zal worden ! Dit was gewoon FANTASTISCH !!
BEDANKT !!!!
Ivo & Chris